! حضور وغیابِ دلتنگی !
! حضور وغیابِ دلتنگی !
حروفم نه رنگ دارد...نه ریا ! و می دانم عشق ، تسلسلِ حروفی بی رنگ است . . . !
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, توسط کوثر (بی نشان) |

دست دراز می کنم

بالا و بالاتر . . .

 

ببــــــــــــــین !

قدم نمی رسد!

کمی پایین تر نمی آیی؟

 

دست هایِ خالی را 

دل های تُهی را

چشم هایِ به سراب نشسته را

 

اصلا از همه ی احوالاتِ پریشانم بُگذریم

قدری دلتنگی ام را دریاب , 

                               خدایِ مَن ! 

 

 

بغض نوشت :

ـ دستم را میگیرد درست در مرزِ رسیدن. . . میگوید همان است؟ با شوق میگویم :آری...آری همین ! میگوید بله , می دانم ! اما خواستم بدانی میدانم و نمیدهم! اعتراضیست ؟! من و انبوهی از نقطه چین ها . . . (گفتگویی کاملا صمیمانه مابینِ کوثر و خُدا !)

ـ خدای خوبم  , تکه تکه که کردی دلم را... لااقل هرکدام را جایی بپاش...تابستان است و گرما, شاید پرنده های گرسنه سیر شوند !

ـ از کُدام خطِ قرمز گذشته ام که این چنین زمین گیر شده ام , معبودم ؟

ـ این من , همان منِ دیروز نیست ! نه؟

ـ گریه کن کوثر , گاهی سیلِ دیدگان, شاید تسکینَت ندهد , اما صدای شکستنت لااقل به گوشِ اجانب نمی رسد !

 

 

درد و دل :

خدایی ;

تو مطمینی؟

اگه آره , که هیــــچی . . .

        اما . . . همیشه هرجایی یه تبصره داره ,مگه نه؟

 

این یه خواهشه خدا . . . عینِ همه ی خواهش های ۲۰ و چند ساله ام !

خدایی

خوااااهــــــــــش 

 

 

پــــــــــــــــیــــــــــــــوندم , بازنده ام همچنان ! ببین !...:

بازی که می کردیم

من زمین میخوردم و تو مدام

دست هایم را میگرفتی

 

من گریه میکردم و تو

مداااام دلداری میدادی

 

اینبار هم زمین خوردم!

اما کسی نیامده

نخواهد آمد. . .

 

                      کاش مثل همیشه سرم شکسته بود

                                                      نه دلم , ماه بانو . . . !

 

              

هرکُجایی هستی , تو سلامت باشی . . . من و دل در گُذریم !

 



نظرات شما عزیزان:

درسا
ساعت10:03---2 خرداد 1390
نگفتم عارفانه و عاشقانه مي نويسي کوثري ؟؟!!

بهترين وقت کسب معرفت و رسيدن به چشمه حکمت همين مواقعه ها....

يه خلوت ...خيلي جلو مي برتت...

رياضيت خوبه ؟
نمودار y=sin(x)روديدي؟ نوسان داره و از يک بالاتر و از منفي 1 پايين تر نمياد...
حالا به همين نمودار يه x اضافه کن بعد نمودارشو بکش....
y=sin(X) +x
نوسان داره اما در راستاي نيمساز همينطور ميره بالا....
مجهول ِ زندگيت رو درياب... دست بذار تو دستاش ...نوساناتت هر چي باشه مطمئني داري بالا مي ري... و پايين اومدن در کار نيست...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.